Általános szerződési feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Virágküldő Szolgálat webáruházának, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket! A webáruházban történő vásárlás, felhasználói regisztráció feltétele az Általános Szerződési Feltételek elfogadása. Kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti Önmagára nézve.
A webáruház működésével, megrendeléssel és szállítással kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken készséggel állunk rendelkezésére!
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a JuGa Fruit and Flower Bt. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
JuGa Fruit and Flower Bt
Székhely: 1172 Budapest, Bártfai utca 128.
Adószám: 26099791-1-42
Cégjegyzékszám: 01-06-792380
Képviseletre jogosult: Szakács Éva
Telefon: 06203561611
E-mail: megrendeles@dekore.hu
Kereskedelmi feltételek
Az alább felsorolt általános kereskedelmi feltételek minden rendelést leadott vevőre érvényesek.
A rendelés leadásával a vevő tudomásul veszi, hogy az eladó a honlapon megjelenített árak alapján dolgozik, bármely más forrás semmis. Az eladó a változtatás jogát fenntartja.
Egyedi csokrokat készítünk, amelyek kifejezetten a vásárló kérésére készített termékek, ezáltal két teljesen egyforma csokor nem létezik.
Mivel nem létezhet két egyforma csokor és virágkötők is más-és más stílusban készítik el ezeket, ezért tájékoztatjuk kedves vevőinket, hogy a küldendő csokroknál azt tudjuk biztosítani, hogy a kiválasztott termékhez hasonlót kap, mely stílusában, formájában, virágértékében garantáltan az, amelyet választott.
A csokrok kiszállítása hétköznap reggel 8-10 óra között, valamint délután 18-20 óra között esedékes. Hétvégén 12-16 óra között. Ettől eltérő időpontban kiszállítás csak felár ellenében lehetséges, melyet a megrendelés leadásakor elérhetőségeinken tudnak egyeztetni.
Pontos időpontot csak kegyeleti illetve esküvői alkalmakra van lehetőség megadni. Ebben az esetben kérjük előre egyeztetni telefonon vagy mailben. Ezen alkalmak esetén a kért időpontra felár nélkül szállítjuk megrendelését.
Futárunk, abban az esetben, ha a címzett nem tartózkodik a megadott helyen, a virág átadására harmadik személy segítségét is igénybe veheti, szomszéd, portás, recepciós.
Tekintettel arra, hogy a virág egy naponta beérkező friss termék, lehetséges, hogy az Ön által választott csokor valamelyik összetevője épp nincs készleten. Ilyen esetben az összetevő helyettesítése megengedett.
Rendelésfelvétel
• Amennyiben a vevő által megadott információk hibásak vagy valótlanok, akkor az eladó nem tehető felelőssé a lehetetlenné vált kiszállítás miatt.
• A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes.
• Áruhiány esetén, az eladó fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, stílusában, formájában, tartalmában és méretében hasonló terméket szállítson.
• A címzett telefonszámát mindenképpen kérjük, hogy adja meg, lehetőség szerint helyi mobil számot, ezzel megkönnyítve futárunk munkáját!
Termékek ára
• Az áru, a rendelés idején érvényes áron kerül kiszámlázásra.
• A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a helyi adókat és Magyar Forintban, vagy a feltüntetett devizában értendők.
• A termék ára a devizaárfolyam ingadozásával változhat. A megjelenített árak nem tartalmazzák a megrendelő bankja, pénzintézete által felszámolásra kerülő extra költségeket és árfolyam átváltási különbözetet.
• A termék ára nem tartalmazza a házhoz szállítás és kezelési költség díját és az egyéb a képen látható ‘tároló edény’ (váza, kaspó) díját, ha és amennyiben az külön a leírásban nincsen feltüntetve. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
• A weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a JuGa Fruit and Flower Bt., mint Szolgáltató tartja fenn azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt és kifizetett termékek vételárát nem befolyásolja.
• A megrendelt, de még ki nem fizetett termék ára, amennyiben a megrendelés és a fizetés közötti időtartamban jelentősen megváltozik, akkor a szolgáltató a megrendelőt tájékoztatja az árváltozásról. Amennyiben a megrendelő a megváltozott áron a szolgáltatást nem kéri, akkor a rendeléstől elállhat és a megrendelés törlésre kerül.
• Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a web áruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
• Duplán megrendelt és kifizetett rendelés esetén, amennyiben felveszi velünk a kapcsolatot a kiszállítás előtt, akkor a vételárat visszajuttatjuk Önnek. Kivétel akkor, ha a megrendelést már elkészítettük vagy az kiszállítás alatt van.
Szállítás
• Egészségügy intézménybe és idősek otthonába szállítás esetén, kérjük, adja meg a szoba számát. Előre tájékozódjon, hogy az intézményben fogadhatnak –e virágot, az esetleges zárlat, látogatási tilalom miatt meghiúsult virág küldésért felelősséget nem vállalunk.
• Szállodába, kempingbe, nyaraló faluba történő kiszállításkor, kérjük, adja meg a szoba számát, vendégek nevét.
• Előadásra, művész fellépésre, koncertre a küldemény eljuttatása, kizárólag a helyszíni rendszabályok szerint történik!
• Az ilyen helyekre a szállításokat, csak a recepcióig tudjuk garantálni!
• Katonai bázisra, kikötőbe, repülőtérre való szállítást nem minden esetben tudjuk garantálni!
• Ritka esetben a virágkiszállítás nem megoldható!
• Ilyen esetben értesítjük a vevőt az ár változásról.
• Amennyiben a vevő a megemelkedett árú virágküldést nem kéri, akkor a megrendelést töröljük és a kifizetett összeget visszautaljuk.
Kézhez vétel
• A virág egy gyorsan romló termék, amelyet kifejezetten a vásárló kérésére készítettek, ezért minden a terméket érintő reklamációnak, elállásnak amennyiben a terméket átvették, helye nincs.
• Abban az esetben, ha a küldemény visszautasításra kerül, és ez nem a termék, vagy a szolgáltatás minőségével kapcsolatos, akkor azt teljesítettnek tekintjük!
A termék romlandóságából kifolyólag a kifizetett, de 2 napon belül át nem vett megrendeléseket selejtezzük és teljesítettnek tekintjük!
Visszaküldés
• Amennyiben a virág a szállítás folyamán megsérült, átvétel előtt küldje vissza és saját költségünkre kicseréljük.
• Az áru visszaküldésére csak akkor van lehetőség, ha erről a vevő és az eladó előzetesen megállapodott.
• A megrendelt termék minőségi, vagy mennyiségi reklamáció alapja, mindig egy, az átvétel időpontja körül készült fénykép kell hogy legyen. A reklamációt a kézbesítés követő 1 napon belül tudjuk befogadni és kezelni! Ennek hiányában reklamációt, a már átvett termékkel kapcsolatosan sajnos nem tudunk elfogadni, tekintettel a termék romlandóságára.
• Minden, az eladó által elfogadott visszaküldés esetén, a vevő jogosan kérheti az áru cseréjét vagy a vételár visszatérítését.
• Más kártérítésnek helye nincs.
Elállás joga
• A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény alapján.
• A Vásárló a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, azonban a kiszállítási időpontot megelőző 48 órán belül történő rendelés lemondása esetén, az ellenérték visszafizetését nem tudjuk garantálni!
• Az elállást minden esetben egyeztetni kell írásban ügyfélszolgálatunkkal. – Tekintettel a nemzetközi időzónákra.
• Az elállási határidő a virágküldő szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor kezdődik.
• Gyorsan romló termék vásárlása esetén, nem illeti meg az elállás joga a Vásárlót, amennyiben már kibontásra, átadásra került a termék!
• A virág egy gyorsan romló termék, amelyet kifejezetten a vásárló kérésére készítettek, ezért minden a terméket érintő reklamációnak, elállásnak amennyiben a terméket átvették, helye nincs.
• A dekorációs és ajándék termékek esetén elállás lehetséges 3 munkanapon belül, amennyiben az árut sertétlenül visszajuttatja a virágüzletbe.
• A vásárló nem kötelezheti az eladót a visszaszállítási díj kifizetésére, ez minden esetben a vásárlót terheli!
• A vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül!
• A web áruház üzemeltetőnek 30 nap áll rendelkezésére, hogy visszatérítse a vásárló számára a teljes vételárat, amennyiben élni kíván az elállási jogával a vásárló, és visszajuttatta a megrendelt terméket.
• A vételár és a szállítási költség visszatérítésének lehetséges módjait a szolgáltató minden esetben egyezteti a vásárlóval